Tuesday, October 4, 2016

Forex Onwettig In Indië

Sy volkome wettig om enigiets met die Indiese Effektebeurse (NSE, BSE, MCX-SX) bied Forex Insments Tans USDINR, GBPINR, JPYINR, EURINR) handel. 31. 2015. - As jy bedoel buitelandse valuta handel wat bemark word deur die aanlyn portale, is dit verbode en was nog nooit reg. Sien hier sien my ander antwoord Soos ek dit hoor, forex is onwettig in Indië en ek is heeltemal verskrik vanweë die verklaring. My twyfel is die handel met die Indiese valuta is onwettig of 4. 2014. - Oorsese Forex Trading Van Indië is onwettig vir Indiër. Indiese burger kan nie direk of indirek fonds stuur na die buiteland forex Brokers. 25. 2012. - Met baie risiko's wat betrokke is in die buiteland geldeenheid handel, inwoner Indiërs wat Regsaksie kan word teen Indiese inwoners versamel en 9 і. 2012. - In Indië, buitelandse valuta of Forex (Buitelandse Handel) is ontoelaatbaar. As iemand gevind handel Forex op die aandelemark deur die 26. 2013. - Trading forex in Indië is onwettig waar daar geen betrokkenheid van Indianpee. Jy kan handel met betrokkenheid van Indianpees soos Kan ek Trade International geldeenhede in Indië. Watter makelaar doen reg forex in Indië, stel asseblief vir my oor forex soos euro / dollar, GBD / dollar, 22. 2012. - Baie keer, piepie regoor besprekings bevraagteken die wettigheid van die valuta handel ook bekend as forex in Indië. Dit skep nie 'n Bespreek nog forex verban in Indië op die Forex binne die Dit is baie duidelik dat forex is onwettig in Indië soos per RBI riglyne.


No comments:

Post a Comment