Friday, October 14, 2016

Forex Handel Seine - Hoekom Seine Is 'N Slegte Idee

Forex Handel Seine - Hoekom seine is 'n slegte idee Probleem # 1 - Black Boxes Een van die grootste probleme wat ek het teen handel seine, is die feit dat hulle nie verduidelik hoe die seine ontwikkel. Dit beteken basies dat jy blindelings betaal vir aanbevelings iemand anders se. Hoeveel dink jy regtig weet oor die persoon wat stuur jy hierdie seine? Ek weet nie van julle nie, maar ek sou persoonlik nie iemand wat ek nie persoonlik ken met my geld vertrou, veral wanneer daardie persoon agter die anonieme kombers van die internet skuil. As daar 'n perfekte idee vir 'n aanlyn Forex bedrogspul, sou dit sekerlik wees nie. Weet jy waar die persoon wat jy aanbied van hierdie diens lewens? Het jy al weet wat hy lyk? Het jy sy persoonlike telefoonnommer? Is die enigste manier om via e-pos of 'n posbus kontak met hom? Hoe is hy aanspreeklik indien hy versuim om winsgewend seine te verskaf? Gesonde verstand sal jy 'n lang pad op die internet te neem, maar ongelukkig baie handelaars is ook verblind deur gierigheid om 'n lokval te erken wanneer hulle een sien. Probleem # 2 - Afhanklikheid Goed, nou vir argument ter wille Kom ons veronderstel dat daar 'n sein diens wat heeltemal wettig, en kan u voorsien met 'n steeds winste maand na maand. Jy betaal 'n paar honderd dollar per maand in te skryf, maar dit is geen big deal nie omdat jy in staat wees om meer as drie keer soveel baat by die gebruik van die diens is. NOTA: Ek sê nie dat so 'n diens (dit wil sê 'n gratis middagete) bestaan. Ek het persoonlik nog nooit teëgekom een, en ek twyfel of hulle sal so goedkoop, selfs as hulle nie bestaan ​​het nie. Maar laat ons veronderstel dat 'n mens bestaan. Wat gebeur wanneer dit sluit af of beskikbaar is vir jou? Wat doen jy dan? Jy het net toegelaat iemand om jou handel loopbaan eindig in die knip van 'n oog. Jy sien, dit is nooit goed om jou lot (en geld) in die hande van iemand anders se plaas. As jy lui is en nie wil hê om te leer hoe om handel te dryf, vind 'n betroubare vriend wat kan handel vir jou, of net opgee op die handel geheel en al. As daar nie 'n vrye middagetes in die lewe, hoekom moet forex anders wees nie?


No comments:

Post a Comment